Bezorging & Levertijd

Na ontvangst van uw bestelling controleren wij uw betaling en foto. Als dat in orde is wordt het productieproces opgestart voor uw foto op canvas. 

Houdt uw e-mail in de gaten wanneer we verwachten uw bestelling te kunnen bezorgen.

U ontvangt per e-mail een bericht waarin we u informeren over de ingeplande bezorgdatum en u ontvangt later een track & trace e-mail. 

Past de verwachte bezorgdatum niet in uw agenda. Geen probleem! We kunnen dit wijzigen naar een latere tijdstip.

U kunt u in de winkelwagen een afwijkend afleveradres opgeven. Bijv. uw werkadres.

Het is ook mogelijk om de bestelling af te halen bij ons in Wommels tijdens kantooruren. 

Heeft u geen e-mail ontvangen? Neem dan contact met ons.

We werken met verschillende (bekende) pakketdiensten en transporteurs. Afhankelijk van het formaat van uw foto op canvas en het afleveradres bepalen we welke pakketdienst uw bestelling het beste kan uitrijden.

Grote formaten worden met een speciale transportdienst uitgereden vanwege de volume.

Houdt uw e-mail in de gaten wanneer we verwachten uw bestelling te kunnen bezorgen.
Komt de bezorgdatum niet uit? Geen probleem! We kunnen dit wijzigen naar een latere tijdstip.

Na verzending ontvangt u een track & trace e-mail van de pakketdienst. Heeft u geen e-mail ontvangen? Neem dan contact met ons.

Nationale Canvasbon
Uw (gepersonaliseerde) Nationale Canvasbon wordt geprint op echt canvas. Indien u op een werkdagen voor 16:00u ’s middags besteld, dan wordt uw cadeaubon nog dezelfde dag per post verstuurd. 

Foto op canvas en Kant-en-klare wanddecoraties
De levertijd voor een foto op canvas is gemiddeld 5 werkdagen. Levering in België, Luxemburg, Duitsland kan een dagje langer duren vanwege de doorlooptijd.

U ontvangt van ons bericht – nadat uw bestelling in productie is genomen – een e-mail wanneer we verwachten uw bestelling over te dragen aan de pakketdienst. Neem contact met ons op als u geen e-mail heeft ontvangen.

Uw bestelling wordt in het gehele productieproces met uiterste zorg behandeld en bewerkt. In de laatste stap van het proces komt uw bestelling terecht op onze expeditieafdeling. Op deze afdeling wordt uw doek zorgvuldig en stevig ingepakt en met een pakketdienst verstuurd. We maken gebruik van schuimfolie ter bescherming van de print en stevig dubbellaags karton. Ook de canvasprints in baklijst worden extra goed verpakt met hoekbeschermers. 

Alle prijzen op onze website zijn inclusief verpakkingskosten.

Foto's

Voor een mooi eindresultaat hebben we ook uw hulp nodig. Belangrijk is dat u de foto in de hoogste resolutie aanlevert. Lever daarom uw foto aan op ‘ware grootte’ zodat de foto niet wordt gecomprimeerd.

U krijgt het mooiste eindresultaat op canvas als u uw digitale foto’s aanlevert in de hoogste kwaliteit (originele resolutie). 

Als u uw foto’s zelf in gaat scannen kunt u dit het beste doen met een resolutie van minimaal 300 dpi. Ook kunnen wij uw foto en/of afbeelding tot en met A4-formaat voor u inscannen. Dit doen wij gratis voor 1 foto per canvas. Nadat uw canvasfoto is geproduceerd sturen wij uw foto retour. 

De kwaliteit van foto’s en/of afbeeldingen die op het internet te vinden zijn, zijn vaak niet goed genoeg om (groot) op canvas af te drukken. De afbeeldingen die normaal gesproken op een website  of sociale media voorkomen zijn vrijwel nooit geschikt voor vergroting naar een canvasdoek. 

Wilt u een foto en/of afbeelding – bijvoorbeeld van internet – op canvas af laten drukken dan dient u rekening te houden met het feit dat deze werken vaak door auteursrechten beschermd zijn. U bent hier zelf verantwoordelijk voor.

Na ontvangst van uw bestelling controleren onze professionele DTP’ers (opmakers) als eerste de kwaliteit van uw aangeleverde foto om te zien of deze resolutie hoog genoeg is voor de gekozen afmeting. Is de kwaliteit van de foto en/of afbeelding onvoldoende, dan wordt er zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen en wordt er samen naar een passende oplossing gezocht. Als uw foto volgens ons niet geschikt is nemen wij contact met u op.

Nationale Canvasbon

De Nationale Canvasbon kunt u inwisselen op deze website. Bestel uw favoriete foto op canvas of kies uit kant-en-klare wanddecoraties.

De Nationale Canvasbon wordt standaard geleverd in een rode geschenk-envelop.

Geeft u in de winkelwagen het alternatieve afleveradres op indien u de Nationale Canvasbon direct bij de ontvanger wilt laten bezorgen. De ontvanger ontvangt per post een rode envelop met uw Nationale Canvasbon ingesloten.

Uw (gepersonaliseerde) Nationale Canvasbon wordt geprint op echt canvas. Indien u op een werkdagen voor 16:00u ’s middags besteld, dan wordt uw cadeaubon nog dezelfde dag per post verstuurd. 

Als u meer dan 10 canvasbonnen nodig heeft – bijv. voor in Kerstpakket, reclame-acties of promo-campagnes – vraag dan offerte op maat aan.

Bekijk onze zakelijke pagina voor meer informatie.

Betaalmogelijkheden

Bedrijven kunnen op rekening bestellen.

Een Nationale Canvasbon is een cadeaubon en is standaard 1 jaar geldig. De geldigheidsduur staat aangegeven op de bon. Wanneer een Nationale Canvasbon wordt ingewisseld en het waardebedrag niet volledig wordt benut, behoudt de klant het tegoed voor een volgende bestelling. Voor promotionele acties kan de geldigheidsduur naar behoefte worden aangepast in overleg met het gevende bedrijf.

Alle prijzen op onze website zijn inclusief 21% BTW.

Een Canvasbon is een cadeaubon en is standaard 1 jaar geldig. De geldigheidsduur staat aangegeven op de bon zelf. 

Het is niet mogelijk om uw Nationale Canvasbon te verlengen.

Bestellen

Wilt u een eigen foto op canvas bestellen? Upload en bestel deze gemakkelijk in onze bestelomgeving.

In de bestelomgeving kunt u op verschillende manieren uw foto aanleveren. Het meest eenvoudigste is om uw foto direct te uploaden. Nadat uw foto is ingeladen ziet u variaties, zoals formaten, dikker spieraam of een houten baklijst.

– Meer informatie over foto’s op canvas

Er zijn verschillende Nationale Canvasbonnen beschikbaar voor diverse geef-momenten. Bijvoorbeeld voor een huwelijk of verjaardag. Voor welke gelegenheid zoekt u nog een leuk cadeau? Maak uw eigen canvas-cadeaubon in onze bestelomgeving.

Geen geschikte eigen foto? Bestel een werk uit de kant-en-klare populaire kunstcollectie van Artimedes BV met Oude Meesters zoals Van Gogh en Rembrandt. 

De kunstreproducties worden geprint met 12-kleuren op FineArt canvas. Museumkwaliteit​!

Klachten- en Retourbeleid

Gelukkig komt het niet vaak voor want we doen ons uiterste best om uw bestelling zo goed mogelijk te verpakken tegen schade van buitenaf. Krijgt u een beschadigd pakket aangeboden? Laat de chauffeur een “schade” aantekening maken voordat u tekent voor ontvangst. Indien u al productschade ziet, weiger dan het pakket. Dan nemen wij contact met u op.

Producten die u via deze website koopt worden speciaal op maat volgens de door uw ingevoerde specificatie gemaakt.
Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr .
Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.